Nitq qüsurlarının xüsusi təşkil edilmiş təlim sistemi ilə qarşısının aalınması və aradan qaldırılması ilə loqopediya elmi məşğul olur. Bu təlim sistemini həyata keçirən pedaqoq isə loqoped adlanır.
Uşaqlıq çağından yeniyetməlik yaş dövrünə qədər uşağın fizioloji, sosial və psixoloji sahələrindəki inkişafını izləyən, eyni zamanda psixoloji və sosial problemləri həllində başlıca rol alan şəxsdir.
Hərəkət yetərsizliyi, funksional pozuntularda, ağrı, zəka yetərsizliyi, geniş yayılmış inkişaf pozuntularında, nitq ləngiməsində vəziyyəti yüngülləşdirmək və problemləri azaltmaq üçün istifadə olunan metodları tətbiq edən şəxsdir.
Uşağın yaşına, inkişafına uyğun olaraq məsulliyətlərin yerinə yetirilməsinə və sosial adapatasiyasına yardım edən şəxsdir. Müvafiq didaktik və pedaqoji metodlardan istifadə edərək həmçinin uşağın emosional və psixoloji vəziyyətinə paralel olaraq yardımcı olur.
Duyu - bütünləmə (sensor inteqrasiya) insanın bədəni və ətrafdan aldığı hiss və duyğuları orqanizə edən, duyğuların xarici amillərə uyğun bir şəkildə idarə edilməsi üçün mərkəzi sinir sistemi tərəfindən yönləndirilən prosesdir. Duyu bütünləmə (sensor inteqrasiya) terapiyası da duyğu və hisslərin ehtiyaca görə yönlədirilməsi və planlaşdırılmasına xidmət edir.
Rəqs ruhun musiqi ilə bütünləşmiş təzahür formasıdır. Fərdin insanlarla emosional bağ qurmaq, bəzi davranış pozuntularını azaltmaq, bədən sağlamlığı üçün bir çox faydaları vardır.
Rəsm fərdin qavrayışını, bacarığını və yaradıcılığını ortaya qoyan emosional və sosial təlimin köməkçi növüdür. Bir çox sahədə faydaları vardır. ( göz-əl koordiansiyası, insanlarla əlaqə və özünü ifadə etmə bacarığı, təxəyyülü inkişaf etdirir, ruhu sakitləşdirir)